.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور معاون استاندار مازندران:
ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران فعال شد

با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران و جانشین رئیس ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر مازندران، فعالیت رسمی ستاد تسهیلات هماهنگی خدمات سفر مازندران آغاز شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری مازندران، علی نبیان معاون استاندار مازندران صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان مازندران اظهار داشت: سفر در مازندران از روز گذشته در مبادی ورودی استان آغاتز شده است.

وی با بیان اینکه سفر در مازندران همه مکانی و همه زمانی است و مختص ایام تعطیل نمی‌شود، گفت: مازندران استان گردشگری است و همه دستگاه‌ها نیز به نوعی متولی این امر هستند.

نبییان بر مدیریت بازار و تامین مایحتاج و نظارت بر قیمت‌ها تاکید کرد و گفت: حضور مسئولان در جای جای استان موجب دلگرمی مردم است این موضوع بیش از گذشته باید پیشگیری و نظارت شود.

وی به حضور نیروی انتظامی جهت تامین امنیت گردشگران و پلیس راهنمایی و راهور برای ایجاد فضایی آرام برای مردم اشاره کرد و گفت: کار ستاد کار گروهی است و در قالب کارگروهی می توان به نقطه مطلوب رسید.همه اعضای ستاد تسهیلات سفر جدای از جایگاه حقیقی و حقوقی باید بر مسائل دیگر نظارت داشته باشند.

فعالیت دائمی ستاد تسهیلات سفر

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از شکل گیری ستاد مشترک نظارت از اول دیماه سال جاری جهت نظارت بر تاسیسات گردشگری استان خبر داد و گفت: این ستاد به صورت دائمی در تمام طول سال به ویژه در ایام تعطیل بر نحوه خدمات رسانی تاسیسات گردشگری نظارت می‌کنند.

دلاور بزرگ نیا گفت: مازندران در تعطیلات آینده  740هزار و 197 نفر شب اقامت دارد که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش یافت.

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان گفت: امسال برای نخستین سال دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی نیز کشیک‌های نوروزی خواهند داشت و گردشگران به ویژه مسافرانی که در تاسیسات اقامتی سکونت می کنند می توانند از تورهای یک روزه  مازندران گردی استفاده کنند.

بزرگ نیا افزود: 4 پایگاه اطلاع رسانی و 170 مرکز رزرواسیون در سراسر استان با لباس و کلاه متحت الشکل آماده اطلاع رسانی به گردشگران نوروزی هستند.

مدیرکل گردشگری مازندران از استقبال گردشگران نوروزی در مبادی ورودی استان خبر داد و گفت:16  موزه و سایت موزه، 13 نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی در 11 شهرستان در قالب 450 غرفه ویژه نوروز خدمات ارائه می‌کند.

وی از برگزاری 21 مورد کنسرت موسیقی و آمادگی 270 کتابخانه عمومی در ایام نوروز خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب، ایستگاه نقاشی ، نمایشگاه آثار تجسمی، توزیع بسته‌های فرهنگی، جشن شادی، مسابقات سرگرمی، نوروزخوانی، عکس نوروزی بخشی از برنامه‌های فرهنگی است که با تقویم زمانی مشخص در تعطیلات نوروزی به اجرا درمی‌آید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.498 seconds.